Oldalak

2013. december 21., szombat

Szalagavatós köröm no. 1.


Elérkeztünk életünk egyik fontos eseményéhez, mely nem más volt, mint a szalagavatónk, mely december 6-án került megrendezésre.
Körmös részemet kivettem rendesen, összesen 5 körmöt készítettem el, melyeket most egyenként szeretnék bemutatni nektek. Fogadjátok sok szeretettel :D


Itt egy hamányos, kis egyszerű, occó' felragasztós műkörömmel dolgoztam, ugyanis szegény alanyomnak nem tudtam igazán alkotni eredeti körmeire.
Így viszont, hogy mondhatni nem volt méreti problémám, teljesen ki tudtam bontakozni :D
Az alap színösszeállítás adott volt, show-táncos ruhánk miatt az arany-fekete párosítás volt jelen.


Mondhatni meg voltam elégedve vele, szerencsére osztálytársnőmnek is tetszett :)
Egyedül azt sajnálom, hogy nem műveltem valamit a műkörmökkel, mert így nagyon látszódik sajnos, hogy mű... Talán egy alaplakkfedéssel igényesebb lehetett volna. No de mentségemre legyen, hogy elsőnek alkottam így, nem volt tapasztalatom vele.

Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése