Oldalak

2013. november 18., hétfő

Manikürvadász 5.


Visszacsatlakoztam a Manikürvadászba az 5. forduló keretein belül.
Ezúttal "Az a lány" blogját kaptam meg és a következő alkotás került kiválasztásra részemről:



Mivel az arany színnel nem igazán jövök ki jól, illetve ezüst kaviárom van, a témát átvittem ezüstbe ;)






Az igazat megvalva tegnap még keresgéltem, hogy milyen manikürt csináljak, amikor jött az Isteni szikra, hogy MANIKÜRVADÁSZ!!! (Pedig annyira vártam, hogy végre eljöjjön) Szóval majdnem elfelejtettem...



Így legalább kipróbáltam saját "mancsaimon" is a kaviárokat, amiket még nyáron kaptam. Na meg a névnapomra kapott pontozót is ;) 




Képekért elnézést kérek, zárt térben nem igazán tud jól teljesíteni a kicsike...



7 megjegyzés:

  1. Csini mani lett :) Tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Arany és fekete nálam mindig nyerő, tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. szeretem nagyon ezt a féle kaviáros megoldást, szép!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, szép lett ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ezekkel a színekkel is :) Tök jó lett :D

    VálaszTörlés
  6. Szép lett a körmöd nagyon :)
    Meglepi a Testvérkódextől :) http://testverkodex.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptunk.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm csajok a dicsérő szavakat! :)
    Ó köszönjük Detti és Mesi!!! :*

    VálaszTörlés