Oldalak

2013. október 22., kedd

Lélekgyógyító 3-as


Ismételten és immáron már csak utoljára visszaugranék még egy kicsit a nyárba (ha már úgy is ilyen jó idő van):
A gonosz és nagy kockázatú, nyaramat elrontó vizsgák sikeres leküzdéséért jutalmazott meg anyum a következő darabocskákkal :) ^^


Annyira rákoncentráltam a vizsgákra, hogy 2. nap reggel anyától csak megkérdeztem gyorsban, mi az a lakk az egyik körmén. Ő egyből mentett, hogy csak kipróbálta az üzletben, én meg nem is törődve vele -még a kis számító karakteremet se elővéve, mint oly sokszor-, minden gyanakodás nélkül mentem tovább.

Hát aztán kiderült, hogy az egyik lakk az a mester hármas egyik részvevője volt :)


Persze megkaptam, hogy " a 225. rózsaszín lakk", majd a másik felmutatásánán, hogy "a 556." :")
Igaz, nagy eltérés már nincs a már eddig is birtokolt lakkok között, de hát anyum nem tudja fejből őket.
Az első: S.H.C. névvel van ellátva, valamint a 08-as számmal.
Igazából nekem már ez a tálalás egy kicsit túl sok és inkább a giccses kategória felé húz, ami nekem nem igazán jön be. (Ez idő alatt még csak lábkörmön teszteltem - de ott egyből)
A kisebb rózsaszínke: Charm Limit 04. Kis aranyos, vicces öltözetben :)
Az ő baba szinét használtam fel ehhez a nyári manihoz is: http://www.kormunk.blogspot.hu/2013/10/vissza-nyarba.html
A 3. szintén a Charm Limit családba tartozik (11). Na ennek örültem leginkább, mert egy kis különlegesség :D
Saját körmön még sajnos nem próbáltam ki, de a Maybelline Polka Dots gyönyöre után reményeket fűzök hozzá is :)


Ha külön-külön nem is, de biztos fogtok még róluk olvasni (mint a 2.-ról már meg is esett korábban)
(főleg a kis flitteresről :D )

3 megjegyzés:

  1. a charm limit lakk nekem is megvan, olyan szép, egyetlen hátránya, hogy nagyon lassan szárad sajnos. :(

    VálaszTörlés
  2. A csillámosért teljesen odavagyok! Gyönyörűséges lakkocska *.*

    VálaszTörlés
  3. Majd igyekszem minél előbb kipróbálni valamilyen színnel a saját körmeimen :D

    VálaszTörlés