Oldalak

2013. augusztus 11., vasárnap

Manikürvadász III. forduló


 Az első manikürvadász kimaradt nekem, de a másodikon már "nagy nehezen", de részt tudtam venni. Ezek után örömmel vágtam bele a III. fordulóba is, melynek közzétételének most jött el az ideje :)
Neccesen kihúztam, ugyanis nem rég készültem el vele, a képek is friss ropogósak, most hoztam őket a gépről :D
Ezúton Panka blogját kaptam meg:
és a következő alkotást választottam ;)

Övé:

Enyém:

Nos ennyire futotta, én most így hirtelenjében ennyit tudtam ebből a rózsás történetből kihozni ;)
És azt hiszem meg is szerettem, hogy gyűrűsujjon más, nagyon kis mutatós köröm és nagyon cukinak mondható :D Nekem tetszik :)





15 megjegyzés:

  1. széép*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. szép : ) a csillám a rózsában jól feldobja : )

    VálaszTörlés
  3. ez a csillám nagyon szép, és a rózsaszín szín kedvencem!

    VálaszTörlés
  4. Csak a hosszban különbözik *-* Valami fantasztikus :O

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! Úgy látszik, most a harmadik fordulóban hódít a rózsa.^^

    VálaszTörlés
  6. tényleg csak a hossz különbözik:D nagyon jó lett:))

    VálaszTörlés
  7. szép lett nagyon :)

    eddig nem is ismertem a blogod. de most már követlek is :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek a sok pozitív kommentet, jól esnek! :)

    VálaszTörlés