Oldalak

2013. április 25., csütörtök

Rózsaszín tigriscsíkos








Még tavaly tavasszal alkottam. (Jaj de kicsi volt a körmöm :D )
Niki adta kölcsön a vékony ecsetét (mert akkor nekem még nem volt) és ekkor is döbbentem rá, mennyivel egyszerűbb így alkotni, mint pl. fogpiszkálóval...










 Többen kérdezték hogy csináltam. Nagyon nincs mit mondani.
Rose Nail-os rózsaszín lakk az alap, majd ráfestette a már említett vékony ecsettel. A mintákat képről néztem.

 Ezután lefotóztam, majd csak utánna mertem színtelen lakkal lealapozni, mert féltem, nehogy elkenje az ecset.


És ilyen amikor kéz nélkül fotózok XD Hát, hát...




Petra

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki. Én is festettem már ilyet kétszer is. :D
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/09/31-days-nail-polish-challenge-11-csikos.html

    VálaszTörlés